Nea

Måste uppdatera lite (mest för min egen skull senare) om Nea. Hon gick från att förra veckan va en gnällig liten nyfödd till att i helgen och ännu mer för varje dag vara en glad bebis. Hon jollrar och jollrar hela tiden. Det gjorde hon inte innan helgen. Nu pratar hon liksom tillbaka och man riktigt ser i hennes ögon att hon är överlycklig för att ha "lärt" sig prata. Och hon vill stå upp och då vrider hon runt på huvudet och kollar vad som händer omkring henne. Innan låg hon mest i famnen och fanns inget som kunde distrahera henne när hon blev ledsen. Så kul det är med denna förändring. Underbara glada unge! Nu ska vi bara lära oss att det är roligt att åka bil. Att man kan sitta i bak utan att någon sitter med och säger hur söt man är. Lite tålamod så kommer man fram och då får man återigen höra vilka gulliga kinder man har. Jag lovar Nea! Förresten så har inte damen bajsat på snart 6 dagar. Jag bävar för när det kommer. Hoppas hon ligger naken i en badbalja då 🙈
Idag var vi till pappa (ska skriva ett eget inlägg om honom) och hon pratade med han med och skrattade lite, bra det! Kanske han fick lite energi till att kämpa vidare. ❤️ nu ska jag sova, huvudet är helt slut efter dessa dagar.

 
 Är så kul när syskonen (är vincents hand på bilden) kommer och pratar med mig.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gullungen! ♥

2016-10-27 @ 07:12:36
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0