2 månader imorgon

Alltså redan gått 2 månader. Herregud. Vart är stoppknappen? Vill ju hinna med och njuta av min nyfödda lilla flicka. Men helt plötsligt så är hon inte nyfödd längre 😳 Allt går så fort, hon utvecklas så fort. Bara nu i helgen så märkte man skillnad från ena dagen till den andra. Började helt plötsligt "prata" mer. Prata med oss, innan pratade hon bara med Batman. (😂) märks att magen strular för när bajsning och sömn blir rätt så är hon en helt annan liten krabat. Så glad och nöjd.

 Mina minsta älsklingar ❤️

I fredags kolla Patrik på en ny bil till oss. Han köpte den. Så vi åkte till Hällefors jag, han och Nea i söndags och sov där en natt. Sen åkte vi till Örebro igår och hämtade den. P åkte till jobbet och jag hämta upp ungar hos mor sin (dom hade studiedag) och så for vi hemåt. Så nu har vi en buss istället för en underbar bil 😧 Gillade verkligen Benji, han va helt perfekt. Gillar bussen med, men inte alls lika perfekt som Benji. Men vi ska nog komma överens 😊

 Världens finaste och bästaste bil. 👆🏻
Men jäklar va snygg denna är! Och ungarna älskar den 👍
 
Pappa ringde imorse och frågade om han fick följa med till BVC på morgonen, han var rastlös och ville inte va hemma. Så han kom så åkte vi och lämnade Vincent på dagis och sen till BVC. Nea vägde 5408g och va 57,5 cm lång. Hennes kurva är så bra så vi behövde inte komma tillbaka förrän hon är 3 månader nu. Gullungen! 

Sen stack vi och käkade lite lunch på ett nytt thaiställe. Va god mat där! Sen hämta Vincent och så hem. Satt och dega i soffan sen bara. Pappa åkte runt sex på kvällen. ❤️

Den här damen va lite orolig på kvällen. inte ledsen utan hade bara svårt att slappna av. Men nu sover hon äntligen och det ska jag med passa på att göra.
Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0