V 37+0 och Furuvik

snart snart så kanske det tittar ut en bebis, kan man ju iallafall hoppas. Magen börjar bli lite otymplig faktiskt. och den drar ihop sig så fort man rör sig. 
Har varit en väldigt lugn sommar, mest legat i sängen faktiskt. Det där dåliga samvetet kryper i en när barnen får vara hemma och leka dag efter dag medans jag bara ligger. Dom dagar som varit varma och soliga så har iallafall jag och pappa tagit oss ut till Rullsand. Älskar att vara där. Bara sitta och njuta och barnen är så lyckliga av att kunna bada och leka i sanden. Den här sommaren känns det som att det är extra viktigt att vara där så mycket som möjligt. Men tyvärr har sommaren bjudit på
många kalla och regniga dagar. Men några dagar har vi lyckats varit där iallafall. Nu blir det nog inte så mycket mer av det, pappa kan inte bada och jag kanske föder barn snart. 
Idag tog vi oss till Furuvik och mötte upp Tobbe, Svante och Tuva. Så härligt att bara få umgås och ha kul! Ungarna va jätte nöjda med dagen. Vincent och Tilde åkte berg och dalbanan för första gången. Sen slutade dom inte åka den 😝 När tivolit stängde gick vi en tur igenom parken och kollade lite. Så lugnt och skönt. Inga folk och svalt och härligt. Helt perfekt dag! 
Efter furuvik skjutsade vi Tilde till mamma, hon ville sova där. Barnen fick pannkakor. Sen skjutsade jag hem pappa och så åkte jag och Vincent hem och gjorde oss iordning för kvällen. Nu håller mina höfter på att ta livet av mig, men det var det värt! ❤️
 
 
 
 
Magbilden tog jag för några dagar sen. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

<3

2016-08-27 @ 04:13:11
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0