Vitaminkick!

Får man verkligen av solen!
Jag va så trött idag vid lunch, det regnade ute och jag hade massa att göra hemma. Men hamnade i soffan och somnade tillslut. Sen vaknade jag och titta upp och ser att solen lyser upp hela rummet. Vips var jag på benen lycklig och pigg! Åkte och handlade och skynda mig att hämta barnen på dagis så vi kunde vara ute och njuta av vädret. Hämtade upp mamma också så tog vi en promenad medans barnen cyklade. Härligt!

Vi köpte en cykel till Vincent i fredags, då han alltid vill låna sin systers. Han blev överlycklig! Har cyklat varje dag nu. Jätte duktig för att vara så liten.

På lördagen gick vi ut vid elva och fixade lite på gården och satt upp studsmatta mm. Cykla lite och sen kom min moster med familj och hälsade på med raggarbilen, hon hade även med sig fika. Så satt ute och fikade sen blev det lite kyligt. Blev hembjudna på mat hos henne så åkte dit och åt god mat och efterrätt. Kom inte hem förrän kl tio på kvällen. 
Söndagen va vi och åt lunch hos Lena och Håkan och sen va vi ute en stund. Vi har verkligen blivit bortskämda med mat denna helg 😊
Imorgon skulle det bli fint igen se vad man hittar på då. Vill vara ute hela tiden! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0