Saknas en hand

Alltså jag längtar verkligen tills jag får tillbaka funktionen i min högra arm. Vad mycket det är man inte kan göra med bara en hand. Som det viktigaste, sätta på sig tighta byxor! Är svårt nog att få på sig vanliga tights. Men nå jeans eller något får jag först knappt upp och sen kan jag inte knäppa dom eftersom jag inte kan vika in armen mot kroppen. Kan inte heller tvätta vänster arm så det får Patrik göra på helgerna :-) massa strunt saker men som i en längre tid blir riktigt drygt. Gått över 4 veckor nu sen op. Slarvar som sjutton med ställningen. Känner mig så låst med den på och klumpig. Och inte alls så skönt för armen heller att ha den på. Så inbillar mig att jag klarar att va stilla med armen utan den. Hmm går ju kanske inte så bra då.. 

Har tid att skriva detta inlägg eftersom jag vaknade halv sju och självklart så just då den dagen (som alla andra ggr jag vaknat före barnen) så väljer båda två att sova längre än sju som dom annars vaknat varje dag... Det snarkas så gott här bredvid så. Ungar! 

Kommentarer
Postat av: Inger

Ajabaja....Snart blir du bättre gumman ♥

2014-03-12 @ 20:50:50
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0