Kaos!

A men hej!
Det är kaos här hemma och mitt i allt det så blir Vincent sjuk, naturligtvis. Plutten har jätte hög feber och hosta. Man bränner sig nästan på han på nätterna, då han ligger i vår säng så vi kan hålla koll på han. 39-40 grader ligger tempen på. Stackars liten man vill ju kunna bota honom nu direkt! Men inte att han grinar och gnäller nå ändå utan han berättar lite då och då att han inte mår nå bra. Inatt när Patrik skulle åka till jobbet så sa jag kör försiktigt och då tittar Vincent upp och säger gräv försiktigt med skopan pappa annars kan den gå sönder lova att gräva försiktigt. Hihi febrig och dålig men bry sig om grävmaskinen kan man göra ändå ;) 

Imorgon fyller min underbara Tilde 5 år! Inte hunnit ens tänka på nå kalas. Står kartonger och färgburkar lite överallt och bänkarna är lastade med saker hela tiden. Blir galen! Och så kalas på det. Inte hunnit slå in hennes present ens och skulle egentligen köpt nå litet till, till henne men finns ingen tid :/ ska försöka få till nå kalas till helgen istället. Gumman då! 

Mycket som ska göras. Och deadlinen är den 10 februari då min axel ska opereras sen vet man inte när jag får göra något med den. Kan inte sitta i 6 veckor eller mer och titta på den här röran och dom här fula tapeterna så allt lär bli klart tills dess! Och så lite jobb och grejs på det. Men blir ju som en semester när jag är nyopererad ;)







Kommentarer
Postat av: Inger

Lillpluttisen då! Han måste bli bra snart. Oroa dig inte för allt med hemmet, det ordnar sig till slut. Om inte allt blir klart tills operationen så gör det väl inte så mycket, vi får hjälpas åt så gott det går. Kram!!

Svar: Ja visst är det så men skulle va skönt om det mesta va klart! :))
Lina

2014-01-22 @ 10:22:28
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0