Gott Nytt År!

Ligger nu i sängen och ska försöka sova. Tar ett tag att varva ner efter en sån här dag. Va så mysigt när alla nära va samlade. Min moster med sambo, mamma, pappa och Petter och Emma. Och så hade vi alla barnen hemma också. Så härligt! Vi åt jätte god mat som Annethe gjort det mesta av. Förrätt va en baguette med pesto och grillad paprika och parmesanost, hette nå konstigt som jag inte kommer ihåg sen Smördegsinbakad oxfilé med en skink-svamp och lökröra i som varmrätt och till det hade Annethe gjort 2 olika grönpepparsåser och så potatis. Och till efterrätt blev det wokade frukter i saffran och kokosglass till det. Så gott var de! Vi hade köpt en stor låda fyrverkerier som vi tände runt elva. Gick upp i skogen på berget och tände den. Va hur fint som helst! Tyvärr va jag jätte dålig på att knäppa kort idag. Ska övertala Patrik att vi ska köpa ny kamera så kanske jag blir bättre ;) vi måste ju ha en nu när vi ska rusta huset, för-och efter bilder :) ungarna däckade efter tolvslaget, imorgon får vi nog sovmorgon ;) fast det tycker jag vi fått hela jullovet, vänt lite på dygnet här hemma. Vincent väckte oss kvart över tio imorse, helt ok faktiskt ;) imorgon blir det bio med dom stora pojkarna sen får vi se vad som händer. 

Gott Nytt År på er! 




Kommentarer
Postat av: inger

<3 tack! Mamma

2014-01-01 @ 03:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0