Typiskt

Skrev ett långt inlägg i fredags men tydligen försvann det, när man äntligen tog sig tid att skriva ;)

Sitter just nu på dansen och väntar på Tilde. Hämtade henne hos mamma idag (barnen är där i veckorna nu när jag är opererad) och hon var så glad! Vårkänslor skulle jag tro :) överlycklig att dom tagit ner gungorna på dagis så dom får gunga! Men nu är hon inne och dansar och sen ska vi åka hem och mysa. Imorgon blir det dagis för damen sen sova hos farmor en natt. Så imorgon tänkte jag åka till mamma och mysa med Vincent. Min lilla bebis, han är jag ju aldrig ifrån annars så det är extra jobbigt att vara ifrån han. Men imorrn ska vi gosa! 








Kommentarer
Postat av: Inger

Pluttisar ♥

2014-02-19 @ 19:19:29
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0