Och där va helgen över!

Seriöst vem va så dum och bestämde att helgen bara skulle vara 2 dagar lång?  Hinner ju inte ens sätta sig i soffan så är den över. I helgen hade vi alla 4 barnen hemma så mer barnledig än så kan man inte bli då man inte ser röken av dom förutom när det är matdags ;)

Axeln blir bättre och bättre vilket innebär att jag gör mer och mer saker vilket både är bra och dåligt. Rör nog armen lite för mycket men mår mycket bättre och är mycket piggare! Tänkte försöka (jag sa försöka) ta det lugnt denna vecka också sen vill jag ha hem mina barn! Säger jag nu när jag knappt träffar dom sen tjatar dom väl sönder mig på en vecka igen ;) 

När Patrik åkte idag så slappade vi andra några timmar tills pappa kom och skulle hjälpa mig med barnen. Kände att vi behövde komma ut så vi åkte till vindkraftverken i skutskär och titta och kastade sten i vattnet. Alldeles lagom utflykt. 
Tilde ville så gärna sova med mig inatt och Vincent sover hos mig så slipper jag bära honom om han skulle vakna på natten nu när armen är urfunktion. Så nu har jag 2 snarkande barn bredvid mig. Mysigt när det varit så tomt i 2 veckor. Imorgon åker Tilde till pappa sin och är där till på fredag och Vincent åker till mormor. 









 

Kommentarer
Postat av: Inger

Snuttungar! Men du...inte kan du klara av dom redan om en vecka? :0)

Svar: Jag vet inte, har fått lite ont igen så kanske är lite tidigt. :/
Lina

2014-02-24 @ 07:55:29
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.se/
Postat av: I mitt huvud

Var rädd om axeln/armen. Barnen verkar ha det bra hos mormor! :-)

Svar: Tack! Det tror jag med dom har, nästan för bra ;)
Lina

2014-02-25 @ 16:41:47
URL: http://www.imitthuvud.hemsida24.se
Postat av: Inger

Det viktigaste nu är att du blir bra. Håll inte på och gör en massa saker som andra kan fixa åt dig. Lyssna på mamma nu! ♥
Tack för att du skrev så :0) (i mitt huvud)

2014-02-25 @ 19:06:23
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.se/
Postat av: Inger

"nästan för bra" hahaha..barnbarn SKA man skämma bort

2014-02-26 @ 10:52:23
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0