Onsdag!

Vilket innebär greys anatomy :D sitter i soffan och väntar redan nu. Blir väl arga snickaren först skulle jag tro. Saknar min kära sambo! Vi gillar ju greys båda två hade varit mycket mysigare å ligga bredvid honom och titta. Han skada både vänster fot och höger knä i måndags på hockeyn. Stackarn fick en puck först på knät sen på foten en stund senare. Knäet va de ingen fara med men fotknölen hade det blivit en spricka i.  Så han går på kryckor nu. Han som sett fram emot match i veckan.  Blir vila istället. Vi får mysa på fredag!  Jaja annars idag har jag inte gjort nå vettigt, varit till mamma, Annika sen va jag med Tilde på dansen. Skön dag. Imorgon lite städjobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0