Bortglömd blogg!

Väldigt dålig på att skriva något här. Händer mycket varje dag och sen på kvällen vill man bara vara. Har varit mycket sjukdomar ett tag, magsjuka och halsont. Men peppar peppar så är vi friska nu.
Tilde har börjat på gympa och dans hon älskar det! Vill inte gå hem när det är slut, måndagar är det gympa och lördagar är det dans. Min stora tjej! Som just nu har nån trotsperiod. Allt är nej och vill inte. Tålamodet på en själv testas verkligen! Går verkligen inte att undvika bråk med henne för hon söker det så hon ger sig inte förrän det blivit bråk, man kan bli tokig ibland :) Den andra herrn är glad och busig som vanligt livet leker enligt honom :) Enda är väl nätterna han tycker mer om att sova inne hos mamma och det tycker inte jag ;) fast när han han vaknar å grinar typ 1-2 på natten så är man för trött för att orka nå annat än att ta in honom till mig. Det löser sig själv tillslut. Annars händer det inte så mycket intressant. Tränar varje dag, och imorgon ska naglarna fixas, så kul å få nå nytt! Sen i helgen kommer alla barn plus Ida så 5 barn har vi hemma. Ska till kungsberget och åka pulka och grilla lite korv. Min moster med kille och min kusin med barn ska också med. Ska bli mysigt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var på tiden. =) Vilka fina kort på ungarna <3

2013-02-25 @ 15:43:13
URL: http://jagigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0