Morgonpigg

Ligger just nu och väntar på att alla ska vakna. Tycker det är rätt så skönt att vakna före alla och bara få njuta av lugnet och tystnaden. Hemma brukar jag kliva upp och sätta mig i soffan och bara vara. Synd man inte är någon kaffemänniska för det hade nog varit härligt att få sitta å dricka sitt kaffe ifred. Men men har det mysigt ändå jag ;)
Men nu är vi hos Gunnar och Lena så ligger uppe bredvid Vincent och pillar på telefonen. Idag blir det kalas för alla barnen, alla pojkar fyller i augusti så blir minikalas idag. :) sen ikväll så drar vi mot Ullared! Bara jag och Patrik, ska bli så härligt och bara få vara vi två i några dagar.
Så här kan det se ut i min säng om nätterna, vet inte riktigt vart jag får plats men på nått sätt lyckas jag klämma in mig ;)


Kommentarer
Postat av: Inger

Jaa det är så skönt att få egen tid på morgonen innan alla vaknar. Kaffe börjar du väl med när du är vuxen hihi. Ha det så skönt,kul och härligt med Patrik!

2013-08-08 @ 08:42:52
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0