Ännu en födelsedag

Pappa har åkt för en liten stund sen. Han fyller 50 idag :) Vi firade honom hemma hos oss. Emma hade gjort en jätte god smörgåstårta som vi smaskade i oss. Vi gjorde en liten skylt också som vi hängde upp på staketet enbart för att retas med pappa lite ;) Va en lugn och mysig dag. Va bara Emma, Petter och mamma sen jag och barnen och självklart pappa. Mamma åkte med Petter och Emma runt sju tiden, hon tog Tilde med sig så blev bara jag och Vincent inatt. Hon är i nån period nu när hon tjatar hur mycket som helst på alla. Speciellt mig och Vincent. Och Vincent blir galen när hon ska bestämma och när hon tjatar på mig och sen får det hon vill ha så blir hon inte nöjd och måste ändra nån detalj för att se om hon kan få mig ytterligare till att göra det hon vill. Lite påfrestande. Och sen är hon så glad och sprallig så ibland får man ingen kontakt med henne så man måste ryta i tillslut och då blir hon ju ledsen och det känns ju inte allt för roligt. Jaja det brukar hålla i sig nån vecka sen blir hon världens snällaste igen :) Så imorgon blir det nog en lugn morgon utan ungar som bråkar med varann :) Vincent ligger i min säng nu och rosslar, såklart att han ska bli sjuk vi har ju börjat på dagis ;) får se om de blir en hemmadag imorgon för honom. Städa garage blir det iaf och lite shopping med.
Nu serier och sen sova.

Världens bästa morfar ❤


Kommentarer
Postat av: Inger

Ja det var en fin födelsedag han fick. :) Apropå sprallig..när jag och Tilde var till Ica igår på kvällen så var hon så uppåt och tjoade och sa en massa tok därinne hihi..Jag frågade om hon smygätit godis eftersom hon var så "galen". Hon kan höras ibland,högt..

2013-08-21 @ 08:25:46
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: lillugglan

Ja det var mysigt! Kul att ni tyckte om tårtan oxå =)
Dina ungar e ju världens goaste (inklusive den håriga förståss) =D

2013-08-22 @ 07:36:06
Postat av: Lina

Haha hon är verkligen i nån tokperiod nu Tilde :)
Emma ni är bra härliga ni med ;) ❤

2013-08-23 @ 07:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0