2 år

För 2 år sedan låg jag och sov på förlossningen med havandeskapsförgiftning och trodde jag skulle få åka hem dagen därpå som vanligt, men icke :)

Är hemma nu och min pappa har precis åkt hem. Skönt att vara hemma men mycket att stå i, som alltid. Kalas imorgon har inte bakat ännu och så lär det städas och PLOCKAS undan. Jaja pappa kommer å hjälper mig. Härligt att få träffa barnen igen va det :) Tilde har varit hos mormor sen i onsdags och blitt bortskämd ;) första gången jag varit borta så länge från Vincent. Men hade inte gått nån nöd på honom inte hos farmor och farfar :)


Kommentarer
Postat av: Inger

ojojoj...ja hoppas det gick bra och att pappa kom och hjälpte till en del. Pussa på Vincent extra idag!!

2013-08-12 @ 07:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0