Veckan som varit

Varit en lååång härlig helg! Vi börja lördagen me att Tilde spydde så den dagens planer sköts upp. Blev inne hela förmiddagen men sen va Tilde så pigg så vi tog en promenad i det härliga vädret! Gungade lite i lekparken också, Vincent gillade de, och självklart Tilde! Söndagen grillade vi hemma hos Annethe med familjen Söderqvist/strid hur gott som helst! På måndagen skämde min älskling bort mig (som vanligt) och köpte en iPad 2 åt mig! Fick välja va jag ville men tog en 2:a :) skit nöjd! Så härligt å sitta med den istället för dator/mobil. På kvällen grillade vi hos Evamy å Fredrik lika gott denna gång ;) avsluta med å gå till mamma å snacka lite skit sen hem å sova :)
Tisdagen åkte vi till ett ställe och kolla på när småfiskar leker (sjukt mycke fisk) tog med mackor och mös lite. Sen hem och tog det lugnt. Så härlig å lugn helg! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0