...

Det här inlägget skulle ju postats förra torsdagen men hade tydligen blitt fel så slänger väl in de nu då. 26/4
Igår var jag HELT barnledig i typ 6 timmar. Fatta vad skönt det va! En 3 åring som kommit in i nån trots igen och en liten som kommit på att mamma kan försvinna så henne måste man se hela tiden och ligga på på nätterna. Det va skönt och tyst att bara få va hemma utan barn. Hade Annika på besök hela tiden och lilla Raz men han sov hela tiden nästan :) fick smörgåstårta av henne, skitgod va den. Hann med å sola också. Städade hela hemmet och bytte sängkläder överallt medans Annika va hos mig. Vincent han va hos min moster Annethe och det hade gått skitbra inte ett gnäll :) Tilde va hos farmor sin efter dagis. Har inte varit barnledig så länge sen Vincent föddes!
Idag va jag å Vince till Evamy sen åkte vi till leklandet med mamma, tog med Alva dit också. Sen följde hon me hem till oss och så blev det att hon sov över :) Tilde är mycket lugnare när hon har nån som kan distrahera henne ifrån att tjata ihjäl sin mamma ;) får se hur natten går. Nu sover alla barn. Ska kolla klart på revenge sen sova jag med! Imorgon kommer världens bästa älskling hem! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0