Visste väl de

Jag har alltid sagt att när Tilde väl bestämt sig för att sluta med blöja så kommer det bara bli pangbom så är hon torr. Men sen har hon varit så anti de där med potta och allt så hade liksom börjat tveka på de. Men jag hade rätt! Förra måndagen fanns de ingen blöja framme när hon skulle byta på morgonen så då kom hon med trosor så tänkte nu kör jag. Så ja sa till henne att det bara finns sovblöjor och har man dom när man är vaken så rinner kisset igenom, de va hon nöjd med och gick på pottan hela dagen. Dagen efter va hon också fri t o m på dagis, och nästa dag med och på kvällen säger hon att hon vill sova med trosor. Och de kan jag ju inte neka henne till och hon vaknar torr och nu har hon varit torr sen dess! Hon sätter på sig blöja när hon ska göra nr två och det är helt okej för mig. Om nån vecka tar vi det steget. Hon är så duktig! <3
Idag har vi varit hela dagen hos Evamy med familj i deras nya hem. Äntligen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0