Jag dör en smula när jag hostar..

Här är det sjukstuga nu! På ena sidan hostar den minsta och på den andra den "stora" Tilde har världens hosta stackarn. Fick lägga sig i soffan halv fem och kolla på alfons för hon kunde inte sova för hon hostar konstant.. Och Vincent hostar han med men inte så mycket som Tilde. Och jag har också hosta, och jag dör fan en smula varje gång jag måste hosta eller nysa, tydligen så hostar man med svanskotan fy fan säger jag bara vilken smärta de blir då!! :) va till doktorn igår, hade tydligen urinvägsinfektion så fick penicillin, och Alvedon till "svansen" :) nu kanske man slipper springa på toan 40 ggr för att kissa ur en droppe! Hade massa planer för dagen, men blir nog bara en hemma dag med dessa sjuklingar istället <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0