Härliga vår!

Nu har Tilde varit blöjfri två nätter i rad. Enda gången hon har blöja nu är när hon gör nr två :) hon är jätte duktig! Fast det får man oftast inte säga till henne då säger hon åt mig att så får man inte säga :)
Idag var vi på parkbadet med Annika, Rasmus, Linda och Linnea. Jätte mysigt! Vincent var helnöjd ända tills vi skulle duscha och Tilde var hel nöjd tills vi skulle duscha lika så Linnea och Raz. Ni kan tänka er stressen men hundra skrikande barn i duschen och alla ska tvätta sig :) sån tur är så gick Annika lite före så hon kunde hjälpa mig sen! <3 Jag lyckades slå i svanskotan (igen) så jag blev/är halvt handikappad.. Tur Patrik kommer ikväll, har väääldigt svårt å sitta, stå ligga, och så ta Vincent på de. Aj aj aj! Bilder frön badet kommer sen ska tigga dom från Annika :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0