Huset

Idag var jag till huset vi ska flytta till och hämta lite papper. Har inte kollat så där jätte noga på det när vi varit där tidigare eftersom inget varit bestämt om vi skulle flytta dit eller ej, men nu vet vi ju så nu var det mer intressant. Och hur svårt är det inte och veta hur vi ska ha det?!? Är jätte stort kök och 2 rum extra liksom, vad ska vi stoppa vart ? Och vill ju ha lite nya möbler (eller rättare sagt vi måste ha nya möbler) men blir ju jätte dyrt å köpa allt. Är så svårt för brukar oftast få en bild i huvudet hur jag ungefär vill att det ska se ut men har inte fått det ännu med huset. Kan vara för att nån redan bor där så dom grejerna blir "ivägen". Kan inte ens komma på vad vi ska ha för tapeter... men antagligen om jag känner mig själv rätt så blir det vitt vitt vitt vitt!! :D Men Tildes rum ska bli ett riktigt tjejrum! Med mycket färger! Det är nog den enda bild jag fått upp. Vi ska börja flytta dit lite grejer redan nu i helgen så har vi lite gjort innan semestern. Ska knäppa lite kort då på huset :) Nu ska jag slänga mig ner i soffan å kolla lite tv och varva ner!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0