1 år


För precis ett år sedan gick jag ut på Facebook när jag vaknade runt halv åtta som jag alltid gör och får se att någon skrivit rip Dennis Eriksson, tänkte fan den killen heter ju lika som min kusin. Sen kom jag på att det kanske va han hon mena men trodde inte så men gick ändå in på Dennis sida och får se att flera st som skrivit till honom samma sak. Va ändå tvungen att gå in på gd's hemsida och kolla om det va sant och där stod de om en bilolycka och att en person avlidit. Vilken hemsk känsla det var. Så ung. Man ska inte få gå bort när man inte ens fått levt halva sitt liv.. Tog en bild från fb som hans mamma hade lagt ut.



♥♥♥
    

Ni kan väl tänka på det ni som vet nån som gått bort att kanske inte vara så snabba på att skriva ut något offentligt om det innan ni vet att alla anhöriga fått reda på vad som hänt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0