Präktfia!

Har köpt en sån där tvålpump dom gör reklam för på tv, sån där som har ut tvål automatiskt när man sätter fram händerna. Köpte den mest för Tildes skull för hon får inte ut tvål från pumpen vi har. Den första alla sa va att nu kommer hon tömma den där på tvål direkt för det är så kul. Nja det trodde nog inte jag. Och mycket riktigt. Jag visade henne hur man gjorde när man tog tvål, sen sa jag inget mer. Men nu går hon och frågar mig varje gång hon ska tvätta händerna om hon får ta tvål. Haha fast jag säger att hon får ta tvål när hon vill så frågar hon varje gång ändå. Min lilla präktfia. Hon är så ordentlig, allt ska va på sin plats och man ska inte göra fel. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0