Allt som händer omkring mig.

 Förra veckan i måndags så var jag hemma hos min mamma på kvällen hon blev helknas helt plötsligt och blev som förlamad på halva sidan av kroppen. Det hände två ggr, första gången var det inte så farligt men jag övertalade henne att vi skulle åka till hälsocentralen dagen efter, men en halvtimme senare blev det ett till anfall och det var mycket värre, då ringde jag ambulansen för tyckte det var för obehagligt. Det visade sig vara  en propp i hjärnan. Fy så hemskt! Tänk vad illa de hade kunnat gå, tur att hon kom in i tid till sjukhuset (men vi ska inte prata om hur det gick till på sjukhuset, idioter!) Hon fick vara kvar till på torsdagen. Inte jätte farliga men fick hon av stroken men jobbigt nog för henne. Hon har ju varit så himla sjuk sen i juli och nu detta.. Hoppas menen hon fick nu går bort helt. Det får vi se hur det blir. <3

Nu till nå roligare. Hälsade på min farmor i måndags efter vi varit i Hällefors. Har inte träffat henne på 8 år. Va så mysigt att äntligen få träffa henne igen! Hon har bott i Teneriffa (stava?) och vi tappade kontakten på nå sätt. Men fick ett sms av henne för nån vecka sen. Hon har flyttat till Sverige igen. Så vi var där och åt lunch jag och barnen och Patrik. Vill dit snart igen. Jag fick även kontakt med en till person genom farmor som jag försökt hitta. Min syster från pappas sida. Så nu har vi fått kontakt också. Längtar tills jag får träffa henne. Hon har en dotter hon med. Helt plötsligt har mina barn en till moster!

Sen har vi Evamy som flyttat hit och som jag träffar VARJE dag. Haha hon bor ju precis vid mamma så åker ju alltid förbi där när jag lämnar/hämtar Tilde på dagis. Så en snabbis varje dag har vi iaf setts. :) <3

Idag har Annika varit förbi med lilla Raz. Tror nog Vincent och Raz kommer bli sååå bra vänner när dom blir stora ;) Om inte min klump skrämt bort honom tills dess. Han är nog liiite hårdhänt min lilla knubb :P <3

På fredag ska jag och Patrik kolla på bil.. behöver ju nå större, har hittat en vi gillar nu äntligen, får se hur det blir då :)

Nu ska jag kolla om min lilla prinsessa somnat, sen ska jag nog själv hoppa i säng. Inte blivit så mycke sömn på några nätter nu..

                        
   


                                   
                                    Och så är det hundra saker till som händer men som jag inte orkar skriva nå om..


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad glad jag blev när jag läste detta!!!

Farmor är sig lik! Vi får ta oss en tripp dit ihop med barnen :)

Kram Syster Yster!

2012-04-13 @ 20:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0