En djungel

Som vanligt när det är något som barn ska ha så finns det en hel djungel av detta. Denna gång har jag letat overall. Hur f*n ska man veta vilken som är bäst osv. Dom där testerna som görs visar ju hur bra dom är men dom testas ju kanske för hårt, så egentligen kanske den där overallen som fick dåligt på testet egentligen funkar ganska bra ändå.. jaja bestämde mig tillsist för en everest overall. Blev en mörkgrå/svart och rosa mössa, vantar å halsduk. Skor har jag också köpt ett par kuoma. sjukt va dyrt det är med vinterkläder!! 1300:- spänn för kläderna blev de och sen skor på det.. men huvudsaken är att hon håller sig varm och torr i vinter!



Och min lillkille bara växer och växer. Trodde jag skulle ha overaller till honom hela vintern för jag hade fått så många i olika storlekar. Men herrn bara växer å växer så han har redan vuxit ur 3 storlekar! Unge! Ska till bvc imorgon och väga och mäta, får vi se hur mycket han vuxit på sig sen sist! Var 3 veckor sen sist nu :) Dags å lägga sig kanske somnar i tid för en gångs skull ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0