Så bär de av hemåt igen

Har varit i Gävle denna vecka. Kom i tisdags. Tiden bara rinner iväg här. Man ska hinna göra ALLT. Har varit jätte mycket med Elin och Annika, så myyysigt :) Igår så fick jag å Elin för oss att gå ut på krogen. Jag nykter hon full, precis som på gamla dagar när vi satt och åkte runt i bilen å lyssnade på musik å bara hade hur kul som helst. Satt hos Annikus först innan vi begav oss ut. Plockade upp Oki också på vägen åkte nått varv på stan (vilket liv va, egentligen.. men fan de är hur kul som helst att åka bil med Elin haha) Blev iaf inte krogen som vi tänkt utan blev interpool, och som vanligt så va ja hemma innan ett. Tant Lina! Som idag har tittat återigen på melodifestivalen, sen film med mamma (som somnade efter ca 10 min in på filmen) och nu hamnde jag framför datorn igen. Tilde är hos Mattias har varit där sen igår. Så tomt utan henne. Men dom har haft de mysigt å varit på leklandet :D

Imorgon ska Tilde å jag hälsa på pappa/morfar som ligger på sjukhuset. Sen blir de att åka hem till Lindesberg igen. Veckan som kommer, kommer bli händelserik den.. veckan efter lika så.. hua! De berättar ja mer om sen...


Världens underbaraste!


Kommentarer
Postat av: enne

haha i sommar blire fler åka bil o dricka vin kvällar, dom är rent ut sagt kungliga ;) kul jag hann träffa Tilde lite iaf, saknar er så grymt mycket när ni e i Linde !! <b>älskar dig gumman!! <3 </b>

2010-03-07 @ 13:10:09
URL: http://enne.blogg.se/
Postat av: enne

haha va fan gjorde ja me dom där <b>:en..sitter o grejar me min egen blogg samtidigt haha... puss

2010-03-07 @ 13:11:09
URL: http://enne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0