Va de verkligen 1 år sedan?

Hallå, Tilde har fyllt 1 år, 1 år!!!! Herregud tiden bara rinner iväg. Hemskt usch hinner ju inte med. Bara dom här 2 senaste veckorna så har hon utvecklats nå så otroligt. Jätte kul är det, men samtidigt så är det ju ett steg längre bort från "bebisåldern" snyft!
Hon kommer iaf bli som sin mamma ;) Gilla bilar och klä sig i mysbyxor istället för kjol hihi. Hon fick massa paket på sin födelsedag men det paket hon gillade mest var ett med bilar i! Hon blev helt tokig och tryckte förpackning mot mig och skrek (jag skulle öppna de) sen satt hon och körde dom fram och tillbaka och sa brrrr samtidigt (med lite spottljud ;) ) Hon hade sin finklänning på sig och syrran sa de, hon passar inte riktigt i klänning. hihihi :) Själv tänkte jag köpa ett par så himlans snygga mysbyxor på name it på killsidan men syster tyckte dom va för "killiga" hmm vem vet kanske svänger förbi där och köper dom ändå ;) Folk tror ju ändå att hon är en kille fast hon kan sitta med en rosa klänning på sig så..

Igår var jag på fest hos Annikus. hade jätte trevligt! Alla tjejer var samlade skit kul att träffa alla. Fast VISSA va lite slöa och trista i början..
- jag kollar på blåsningen
- Oj vi ligger och sover..
 
SUCK!
Blev kallad det ena och de andra av en viss vurpan också. hihi hennes cigg hade försvunnit och tydligen så var de jag som hade tagit dom. ;)
 Nu har jag lite att göra, sen ska jag till Annikus, blir MAX idag.. Imorgon börjar min hårdträning här i Gävle....

Kommentarer
Postat av: Syster

Vad bra att du hade kul! Vi ska ha AS kul på lördag! SAKNAR ER MASSOR! TILDE KOM HEM!!! MICKE SAKNAR ER OSSÅ! Barnen med...

2010-01-24 @ 18:46:15
Postat av: bbdaniel

var har mathias tagit vägen ?

undrande.

bd.

2010-01-30 @ 21:38:54
Postat av: Lina

Hmm Mattias och jag har flyttat isär...

2010-02-02 @ 08:36:30
URL: http://zeida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0