Mammas tjej!

Tilde är så himla söt! Hon är helt tokig i bilar eller ja allt som har motor tror jag =) Precis som jag hoppats på ;) Hoppas bara det håller i sig :) För nån dag sen så satt jag och Jossan och tittade på nå youtube klipp, Tilde satt i mitt knä då och helt plötsligt pekar hon som attans på skärmen och gör brumljud å jag fatta inte va hon menade förrän jag såg efter ett tag att på sidan av filmklippet gjorde dom reklam för en bil haha. =) Lika så fort hon ser traktorer ute nu när dom plogar å så så gör hon brumljud direkt och är helt fascinerad! Sötgroda!

Igår va hon helt slut hela dagen sov knappt något = grinig och omöjlig unge!
 På kvällen så stod hon nedanför trappen å grinade efter mig och helt plötsligt hör jag en smäll sen ett vrålgrin. Då har hon ramlat framåt å slagit i läppen i trappsteget, me nappen i munnen. Haha hon fick 4 små röda prickar på överläppen efter nappen, men annars gick de bra. Stackars liten, alltid lyckas dom göra illa sig när dom är trötta å grinet blir ju 10 ggr värre då! :)

Hon sitter just nu i mitt knä å är jätte trött och jääääätte trotsig. Hon skriker rakt ut och slänger saker omkring sig så fort hon inte får som hon vill. Och de är OFTA hon inte får som hon vill. När hon får sina utbrott är de bara att sätta ner henne på golvet och låta henne skrika tills hon tröttnar. =)

Imorgon bär de av till Gävle, dryg väg att åka. Evamy är i östhammar skulle sååå gärna vilja träffa henne får se om jag tar mig ut dit något. Har ju typ 0 kr så vi får välan sen....

Nu ska ja lägga min skruttis sen bär de väl av ut te stallet å hjälpa syster å städa däran lite..




Fin hon blev på läppen va? =)

Är Josefine som är fotograf..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mosters lilla trottsunge!

2010-02-28 @ 19:27:22
Postat av: Inger

Stackars mormors lilla gullunge..=(

2010-02-28 @ 19:33:48
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0