Stora tjejen!

Vet ni vad jag har gjort idag.. Jag har varit på Tildes dagis som hon ska börja på... På MÅNDAG!
Fatta vad tiden gått fort. Man har hört hela tiden sen Tilde föddes folk som säger ta vara på tiden den går alldeles för fort. Och man tyckte verkligen att man gjorde de, men nu när hon ska börja på dagis så känns de som att jag inte har gjort de.. Kommer ju inte ens ihåg när hon va liten ju.. Hur hon såg ut, hur de va å amma mm.. Lill gumman min som blivit så stor så hon ska gå ute själv (i sina skor) och hålla handen. Min söta fina älskling. Just nu är hon i Gävle hos sin pappa, kommer hem imorgon. Längtar efter henne så mycke! Men har ändå varit skönt att varit lite själv här hemma. Har sån j*kla värk i axeln och nacken så ja får fasiken migrän nästan varje kväll. Har varit skönt att inte ha nån å bära på ett tag. Men värken sitter fortfarande kvar..

Nu blir de mys och film med Patrik, sen sängen!

Kommentarer
Postat av: Inger

Jaaa hon har blivit så stor och duktig.Tiden går så himla fort.

Stackars dig med din värk,du är för ung för att ha såna besvär så ofta.

2010-04-25 @ 10:56:32
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0