Tjat tjat :P

Här tjatas de för fullt om uppdatering ;) Har ju liksom inte tid till sånt ju. Har fullt upp med att baka, shoppa, fika och lite promenad på de :) Så kul att vara här. Alva och Tilde är så söta ihop, är precis som de alltid har varit, Alva har en leksak, Tilde kommer och tar den, Alva har nappen, Tilde tar den :P Igår badade dom ihop så sött! Ska lägga upp lite bilder sen när jag får tid. Nu ska jag gå och baka lite med Evamy.
Har precis fått Tilde att sova efter en timme, haha jag gav upp och gav henne tutten, 5 min senare så sov hon. man får fuska ibland ;)

TTFN!

Kommentarer
Postat av: Wingar

hahaha...Äntligen får man läsa nåt nytt här..Kul att ni har så roligt därborta i södern..Tyck bara inte att det är så kul så du stannar för länge. Tänk på ett stackars mormorshjärta..=)

Pussa Tilde

Kram

2009-09-22 @ 15:18:49
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0