Tatuerad

Mattias gjorde en impuls tatuering idag (ja de är ju varje dag man gör något sånt) Elin va och tatuerade sig hos en som hon känner, han har en studio i huset brevid oss. Mattias va ner då och pratade med killen fråga om han kunde rita något med Tildes namn, sen fick han tid nån timme senare. Så han gick ner dit och gjorde denna



Nu är de ju plast över den, men den blev verkligen jätte bra! Så nu är jag sugen på att göra en jag med... ska nog ta med mig Elin nån dag och gå ner och prata med honom. =) Funderar att göra en antingen på vristen eller på skulderbladet.. vill kanske ha Tildes hand med också så då kanske skulderbladet blir bäst. Får se va han säger.

Nu ska jag gå och titta på Idol och få Tilde att sova. Idag blir de en tidig för mig, är så trött!


Kommentarer
Postat av: Wingar

Ja den vart skitbra. Jag vill också ha en men isåfall en spindel på axeln

2009-09-10 @ 21:47:09
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: Lind

Jättesnygg. Men jag trodde de slutat med plast för att det störde läkningen...

2009-09-11 @ 08:19:08
Postat av: Lina

Lind: Nej de tror jag inte. Och plasten ska ju bara vara på några timmar så..

2009-09-11 @ 09:49:47
URL: http://zeida.blogg.se/
Postat av: Mattias

Denna plasten är int esom den gamla utan den andas, men ja den ska bara vara på några timmar..

2009-09-11 @ 10:29:53
Postat av: Linda

(tappade ett a sist)

Okej, var ju ett tag sen jag tatuerade mig så man hänger inte med i svängarna.

2009-09-11 @ 13:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0