Men

Kan någon förklara varför varannat inlägg blir annan font? haha.. t o m på förra inlägget så blev första texten en font och sen gjorde ja en linje då blev de "inlägget" annorlunda haha.. skumma blogg.se

Och sen så tycker jag de tar evigheter att få upp hela ens blogg liksom när man går in, typ om man vill se vilka bloggar folk läser och så.. de tar evigheter på min blogg. fan ska nog kanske ta och kopiera alla inlägg (varför har jag inte gjort de när jag började för är ju hur många som helst) så att dom inte försvinner.. min mammas blogg försvann helt plötsligt allt hon skrivit va borta gick inte att komma in på den.. Watch out!

Kommentarer
Postat av: Wingar

Ja jag vet ju hur det var då när jag hade min blogg här. Så du får nog påbörja arbetet med att spara allt. Usch vad drygt. Men på min blogg nu så är det också krångel.

2009-09-05 @ 00:20:56
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: Tessan - En bloggerska från Gävle

nä jag skulle gärna vilja bli gravid nu men vi ska åka till Thailand i april nästa år så det funkar inte innan det . :P men sen jäklar ! haha !

2009-09-05 @ 16:32:12
URL: http://thetezz.blogg.se/
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Var Hade din mamma blogg där det fösvann? =)



Vore inge bra alls om allt försvann för min del! Då man har mycket info som ska in i barnboken till lilldam på bloggen. =S

2009-09-06 @ 09:32:30
URL: http://thinajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0