Lite bilder

Vi har fortfarande spenderat våra dagar i affärer och hemma i soffan med något gott i handen ;) Men dagarna går undan.. Så skönt att vara här, Dom har ungefär samma rutiner vilket underlättar skapligt ;) fast jag har en snäppet grinigare unge haha de trodde ni inte va??
Tänkte lägga upp lite kort jag knäppt, men glömde sladden hemma, så skulle jag föra över bilderna till Evamys tele men precis då slutade den fungera så får sno nån bild som Evamy knäppt då =)

Idag har vi varit ute i 4 timmar och gått, va in i några affärer också. Men vi blev paffa när vi kom hem och klockan va halv sex haha jag som skulle ge Tilde mellis, fick bli middag istället ;)

Ska sätta mig i soffan nu och ha lite fredags mys med dip och grönsaker *mumma* Försöka få min griniga dam att somna, inte lätt de inte. På dagarna spenderar man mer tid på att få henne att somna än va hon sen sover.. hur kul är de då?




Kommentarer
Postat av: Wingar

Hihi den där lilla bestämda ungen...Vad söta de är de där två. Bästisarna. Undrar om de kommer att sakna varandra sen?

Krama henne från mormor och ge en till Alva också

2009-09-25 @ 21:03:30
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: Lotta H

Satt och kolla din blogg:) Va söt hon är Tilde! Tänk att hon kan krypa/åla sig fram nu, så skoj!

Hälsa Mattias och grattulera till att han fick tillbaks sitt jobb på Sandvik det är ju jätte bra för honom...... och dej;) Jag vet att morsan ska bjuda dej och Inger på lunch här snart, då tänkte jag oxå komma förbi! Så vi syns snart, kram.

2009-09-27 @ 18:25:07
Postat av: Mattias

Nu måste jag försöka sova, natt vecka och krog jobb igår förstör min rytm :( saknar er jätte mycket nu, jag blir så full av skratt när jag ser Tilde :) Hon är så söt när hon ska titta in i kameran jämnt :) Lins lusen våran :)

2009-09-28 @ 01:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0