Inga bekymmer

haha blir så full i skratt när jag tänker på igår kväll. Jag och Tilde va ju ner på stan med Elin och hennes syster. Fikade och gick runt lite och tittade. Så på vägen tillbaka till bilen så började det regna så vi stannade under några träd och väntade på att de skulle gå över, men det gjorde de inte istället blev det värre och tillslut hjälpte inte träden som skydd. Elin och Viktoria gick och hämtade bilen medan jag stod kvar med Tilde i famnen eftersom att hon inte ville sitta i vagnen (regnskyddet hjälpte iaf inte så mycke regnade de!)
När jag sitter där på huk med tilde sittandes på knät mitt och med en filt över oss som skydd så tittar jag på Tilde då sitter hon helt obekymrat (och blöt) och håller på och leker med ena foten på vagnen. haha här sitter man och är orolig för regnet och att hon ska bli blöt och de värker i benen eftersom jag sitter på huk. Så sitter lillskiten och bryr sig inte ett dugg! Haha ibland är de skönt att va liten :P Men när vi sedan kom hem då va de minsann liv på henne, för då va hon ju trött och de DE är minsann riktiga problem de ;)

Kommentarer
Postat av: Wingar

Det är så typiskt henne det där..=)

2009-09-14 @ 21:31:57
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0