Vaccination

Fick hem information om vaccinering förra veckan, läste då när man skulle få vaccinera sig mm. Sen tänkte jag inge mer på de, va ju långt kvar tills jag skulle få göra de vecka 43 liksom, MEN HALLÅ! Igår fick jag mess av mamma att de är imorgon vi ska vaccinera oss. jag tror fortfarande att de är typ vecka 30 eller något. Så nu är man ju helt blaha, vaccination imorgon redan? Visste inte ens om jag skulle vaccinera mig. Men blir nog så, blir jätte dålig när jag är sjuk, samt att jag vill skydda Tilde så mycke jag kan. Så ja imorgon ska jag gå och få en spruta då.... Kan även göra de på lördag nästa vecka men vet ju inte om jag är hemma då...

Hur ska ni göra?? Lite skrämmande att de liksom inte är så testat..

Kommentarer
Postat av: Wingar

Ja du...Det blidde ju inget så det är på lördag du får gå då..=)

2009-10-22 @ 06:37:09
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0