MVG i matte

japp de har jag, ändå så får jag aldrig min ekonomi att gå ihop varje månad. Haha konstigt. Tror att jag har en hjärna som är smart som fick MVG i matte, sen har jag en shopping hjärna som.... inte är lika smart, men tydligen stark, för de är ofta den slår knock out på den smarta hjärnan =)

Den här månaden hade jag från början kanske tänkt spara lite pengar men... sen så såg jag en snygg jacka jag vill ha, så tänkte jag att den kanske jag har råd att köpa, sen såg jag ett par skor som jag tänkte att dom kanske jag har råd att köpa, sen är de en tröja som jag vill ha som jag tänkte att de va ju inte så dyr den kan ja köpa, sen prata jag med Annika och vi ska börja träna, då lär jag köpa träningskort, sen kom jag på att om jag ska börja träna så lär jag köpa ett par riktiga skor att träna i (viktigt med bra stöd för ryggen..) och sen ska vi väl inte prata om alla kläder jag vill ha till Tilde, plus att jag har skatten att betala.....

Hur tänkte jag att de här skulle gå ihop då??

vill vill vill verkligen börja jobba, få tjäna pengar! man kan inte klara sig på 5000 i månaden... Stackars Mattias jobbar och jobbar och får betala nästan allt.. men samtidigt så hade jag kunnat så hade jag jobbat och hjälpt till med allt. Efter jul ska jag försöka få ett extra jobb. Orkar inte ha så här lite pengar.. de dåliga samvetet ligger hela tiden och trycker på en...

Just ja, ska ju åka till syster den här månaden med. ännu mer pengar som går.. Får sälja mig själv.. Haha nån som är intresserad av en lönnfet mjölkko i mysbrallor (men kanske en snygg jacka och snygga skor ;P)?

Kommentarer
Postat av: Wingar

Hahaha...Lönnfet är du väl då rakt inte..=) Men liiite shoppinggalen är du nog..Svårt det där när man vill ha så mycket..

2009-10-19 @ 07:30:47
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: Evamy - livet med Alva och hockeyspelarn

aa det skulle vi göra.. vi gör det den där helgen i november då fredrik är hockeyledig så kan han inte skylla på nåt ;) Har du inge kreditkort vi kan övertrassera? hahaa

2009-10-20 @ 15:40:00
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Johanna

vad köstar du??? jag köper dif DIIIRekt!!! hi hi då får ja ju ha dig här! Tilde ingår väl?

2009-10-23 @ 14:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0