Luffarmamma?



idag gick jag i dessa skor (dom va inte smutsiga när jag satt på mig dom :P) när vi var till valbo för att köpa en hylla. Vi gick runt på ikea sen in på coop och handla lite till tårtan imorgon. Och på den lilla svängen, nästan så att de räckte med att gå te bilen, så fick jag såååå ont i fötterna. hur orkade jag gå i dom där förut? Ska jag snart börja gå med tofflor, mysbyxor och en tofs mitt på huvudet dygnet runt året runt? När jag inte ens klarar av att gå med den där låga klacken i 2 timmar. Men jag ska fortsätta pina mina fötter så kanske dom blir vana efter ett tag =) Försökte tvinga på Mattias en fotmassage när vi kom hem men han vägrade, sa att jag fick skylla mig själv. Pöh! va ju honom jag satt på mig dom för ;) Hittade massa med stövlar med klack inne i garderoben idag så nu jäklar ska jag försöka sätta på mig något annat än mina mockasiner som Mattias säger att de är :)

Tilde va tydligen helt slut idag för hon bestämde sig för att göra kväller redan klockan sju. Tror hon försöker smita ifrån tandborstningen som vi börjat med varje kväll nu. Men va skönt för mig, fick en lång barnfri kväll nu istället. Mattias jobbar på hockeyfesten så är helt ensam. Skönt ibland att bara få sitta alldeles själv. Ska städa lite granna nu sen lägga mig och läsa en ny bok, undra vilken jag ska ta? Nya läckberg va så jäkla bra, men man kan inte vänta sig något annat!

Här är hyllan vi köpte.




                                                Brynäs vann idag igen! Markan fick hålla nollan också. Kul kul!


Kommentarer
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Bebis skulle säkert sova, men antagligen inte mamman. Så nä Chloe stannar i sin säng ett tag till haha :D.



här hittar du smiles :)

http://www.bloggdesign.nu/



2009-10-10 @ 22:14:20
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: evamy

haha.. vafan, nu får han ju ge dig massage! Vad är de för nån du skaffat ;) :P



Det blev ju asbra med dom korgarna. Jag har sagt det till fredrik att jag vill ha såna så man får i lite mer men han säger att dom inte får plats. Jag ska nog visa honom! ;)

2009-10-11 @ 11:41:30
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Mattias

Tydligen en som inte är så sugen på att massera.....

2009-10-11 @ 22:32:36
Postat av: Wingar

Du får hota med att du sätter på dig foppatofflor..hihi..Illrosa...

Skitsnygga de där förvaringslådorna, jag vill också ha såna men plats finns inte här..Tror jag..

2009-10-14 @ 20:06:06
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0