Fredag = Pizza och Idol!

Vilket ruskväder det varit idag. Blä va så trött på förmiddagen så usch. Men efter lunch så klädde jag på mig och Tilde och åkte till Dennis och Karin, fick med mig en kladdkaka från kvantum också ;) Kul att träffa dom igen, blir så långt mellan gångerna.

Tilde håller på att somnar hos Mattias, hoppas hon somnar fort för när hon gjort de så blir de att åka och köpa pizza!! är så hungrig och var så längesen jag åt pizza nu. Snart är det Idol också, med Michael Jackson tema de ska bli spännande att se. Speciellt hur Tove och Mariette tolkar hans låtar, Erik körde väl en låt med honom förra gången, eller gången innan kommer inte ihåg :)

Hämtade Tildes mössor idag som jag beställt av en tjej, jätte fina! Lägger upp bild en annan gång :)

Ttfn!

Låter som att de kommer ta extra lång tid att somna ikväll. Så är de alltid när man vill att hon
ska somna fort. Typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0