Du är så fin och

jag tycker om dig, ingen är så fin som du i hela världen...

Den har vi sjungit på öppna förskolan som vi var på idag med Josefin. Är så himla mysigt där. Tilde är helt slut när vi går därifrån. Idag somnade hon medans jag klädde på henne ytterkläderna ;) Efteråt tog vi en promenad ner på stan och åt lunch och kollade lite på kläder, till dom små såklart! Hittade 2 bodysar och ett par byxor 3för2 på lindex, kanske lägger upp en bild imorgon. Har varit lite dålig på att lägga upp bilder nu på bloggen. Ska bättra mig!

Mattias jobbar eftermiddag så sitter själv här i soffan. Snart börjar desperate housewives!


Kommentarer
Postat av: Evamy - "hockeyfru" & mamma till Alva

2 för 3 verkligen? :)

2009-11-11 @ 12:34:55
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: enne

Vadå öppna förskolan? Sånt kan väl inte Tilde ha börjat på?? Hur länge har jag varit borta egentligen, nu lär jag fan komma hem

2009-11-11 @ 14:26:45
URL: http://enne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0