Besatt!

Sitter och kollar på Brynäs-Modo. Foppa har ju gjort comeback för ja jag vet inte vilken gångi ordningen.. Och kommentatorn analyserar hela spelet kring Foppa. Han tror att allt spelarna gör är pga Foppa, både i Brynäs och i Modo. Foppa va med och bråkade om en puck så åkte den ut till en Modo spelare som gjorde mål (Foppa rörde inte pucken, nuddade den som högst) och kommentatorn säger att de var en strålande passning. En kille (i modo) gör 2 mål i matchen då säger kommentatorn att de är pga att Foppa spelar! Herregud blir tokig på tjatet!!!! Han säger att Brynäs spelarna har så stor respekt för karl att dom bara står stilla och avvaktar. Haha...


Jag är så himlans trött, förstår inte vad det är. Fast har vaknat kl 4 på natten några nätter i rad nu och kan inte somna om, tillslut så läser jag istället tills Tilde vaknar och ska ha välling sen somnar vi om båda två. Vet inte varför jag vaknar heller.. Igår var jag först och hälsade på mamma på sjukhuset hon fyllde ju år! Sen va jag i valbo med min moster och kollade på kläder. Fan va jag längtar tills jag får börja träna, de behövs verkligen! Om jag nån gång ska kunna visa mig i en tajt klänning igen iallafall ;)

Nu sover Tilde och snart börjar desperate, hoppas ja orkar vara vaken så länge :)


Tilde fick en jätte mysig morgonrock av sin faster häromdagen =)


Lurvnisse!


De där pekfingret går varmt om dagarna :)


Kommentarer
Postat av: Wingar

hihi fan vad gullig hon är den där lilla bestämda damen.

Tror du inte jag missade desperate? Jag kom på att det var det programmet kvart i tio...=( Repris då..

2009-11-17 @ 22:08:49
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: Evamy - livet med Alva och hockeyspelarn

haha påmitten bilden ser hon ut som ett spöke :)

2009-11-18 @ 10:47:49
URL: http://evamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0