Soool

Gud så härligt det är ute nu. Har varit hos "mormor" nu i flera dagar. Så skönt att kunna sitta ute. Hon följde även med på babysimmet igår. Tyckte att Tilde va som en flytkork, bara flöt omkring och käka på fingrarna.. hmmm ja de är väl just de hon gör haha. Vi ska liksom uppmuntra dom att "simma" själva. Så fort dom rör på benen så ska vi röra dom framåt. Men skulle jag vänta på att Tilde skulle sprattla me bena så skulle ja få stå i samma hörn i en halv timme ;) Min lilla latmask.

Jag och mamma håller nu på att förbereda för grillning. ska grilla kött och grönsaker och majs! mumma.
Nu ska jag bege mig ut i solen igen.

ha de så gott!

Kommentarer
Postat av: Inger

...raaap....=)

2009-05-01 @ 21:06:27
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0