Misslyckad kaka =(

Haha fast så sur är jag inte för jag kan äta den så då mååååste ja väl göra det då så får jag baka en ny tills Evamy kommer imorrn :) mmm så gott med kladdkaka. Den blev så ful så vill inte visa den, gör jag hellre en ny :)
Blev inte mycke mer bakande för oss. Mamma ska baka bullarna ikväll istället så slipper jag det :) hon har varit och köpt en sån där skärm som man kan ha på gården så de inte blir så mycke insyn så hon har hållt på och pysslat med det nu, medans jag gjorde den misslyckade (men goda) kladdkakan ;)

Tilde har varit jätte snäll hela dagen fast de är hon nog jämt men extra snäll idag då :P vi har ju varit och handla på diverse affärer och hon har inte gnällt nånting bara är med och tittar. Nu myser hon lite med mormor.. Vi ska väl kanske ta och åka hem snart är ju bästa programmet på tv idag! desperate housewives! Me love it!

Kommentarer
Postat av: Inger

Imorgon ska jag baka...är för trött nu. =)

2009-05-19 @ 19:49:16
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: Tessan - en bloggerska från Gävle

okej, tack för tipset, får ta och kolla upp det nästa vecka för nu drar jag till Limön ! :)

2009-05-20 @ 16:57:25
URL: http://thetezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0