Här händer det saker så hela Tilde skakar :P

haha ja det är ju nästan så iallafall. Hon har äntligen börjat upptäcka att hon faktiskt nog skulle vilja hålla i sakerna hon ser. Det började med att jag tog fram hennes bitring (hon har ju alltid båda knytnävarna i munnen) Hon började iallafall titta på den jätte mycket och jag la den i hennes hand och då stoppade hon in den i munnen, och när hon tappade den blev hon sur. Sen så när jag visade ringen för henne senare så fick hon värsta blicken och sen börja hela hon skaka. haha hon ser jätte rolig ut. Hon vill verkligen ta den men händerna går ju verkligen inte dit hon vill så då börjar hon skaka. Så fort hon får den i handen (med lite hjälp) så åker  den in i munnen. Så nu börjar hon skaka lite här och var när hon ser något intressant snuttan min!



tilde bara nån minut gammal..

Kommentarer
Postat av: Inger

Hihi...jaaa hon är så härlig gullungen

2009-05-11 @ 16:32:07
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0