chokladtokiga mammor

ja de är nog alla mammor som jag känner haha.. sugen på choklad jämt. :) men man får väl passa på medans man ammar för sen kan man väl inte  vräka i sig så mycke som man gör nu ;)
Igår var de fika dags igen, tessan kom med lucas och evamy med alva. Åt chokladpudding me grädde, så gott! Fredrik kom efter ett tag men han ville inte ha chokladpudding (tur för oss hihi) sen kom mattias han däremot ville ha de... men eehhh ooops vi hade ätit upp allt. hihi

idag gick jag ner på stan en sväng och mötte upp evamy gick runt och tittade lite sen gick vi hem igen. Badade Tilde när vi kom hem för hon stank verkligen gammalt lik typ i halsen.. måste kommit nån spya där som vi int fått bort. såg att hon var jätte röd i ett av vecken så ska köpa nå kroppspuder eller nå och pudra där.. svårt när de är på halsen. Men hon verkar ju inte lida av det så.


På kvällspromenad. Mattias försöker mosa huvet på mig ;)

Kommentarer
Postat av: Inger

Ja det där känner jag ju igen..choklad är så gott..=)

2009-05-05 @ 15:51:46
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: erika

det är nog svamp det hon har i halsen. Min systerdotter hade det och fick en väldigt bra salva av doktorn som tog bort det snabbt. Kolla upp!

2009-05-13 @ 15:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0