Veckan

Mattias är ledig hela den här veckan, skönt att få lite hjälp med Zeke på morgonen. Har fått en massa hjälp från mamma/mormor i helgen med Tilde har varit så skönt :) Zeke fick vara hos vår gamla granne, leka med deras dobermann tik. Kul för honom.
Har en väl planerad vecka nu iaf.. imorrn ska vi på köpis med Evamy och Alva, sen ska jag till Hanna, sen på torsdag ska vi hälsa på Tessan och Lucas se på kvällen blir det mat och hockey med Evamy, Fredrik och Alva, på fredag har jag en dejt med Elin. sen i helgen blir de nog och hälsa på min moster och Mattias mamma.. å säkert min mamma med.. skönt å ha lite att göra :)
Nu vaknar Tilde och ska ha mat

taa taa


Kommentarer
Postat av: Mamma

ojojoj...snacka om hektiskt liv..=) Ja hoppas ni hinner komma hit en liten stund med, hon växer ju så det knakar om henne så på några dagar har hon väl förändrats mycket

2009-03-04 @ 07:50:36
URL: http://veligavelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0