Vår!

ja vilket härligt väder det är ute! Nu börjar de blir vår, så härligt. Blev så sugen på att bara ta bilen och ut och åka och lyssna på musik, men hade så mycket att göra idag så blev inte av. Var till BVC idag Tilde har vuxit 1 cm sen vi var där förra veckan, och gått upp 300 g! Hon kommer bli stor min sötgroda ;)
Var även till min barnmorska på efterkontroll, syndes inte ens att jag hade gått sönder något, så skönt. Så imorrn får jag bada med Tilde. Är ju första gången på babysimmet då :D

Trots det fina vädret ute så blir det soffan nu, så trött!

Kommentarer
Postat av: Mamma

=) Ja hon växer den lilla luringen.

Imorgon blir det väl snö..snyft..så sa de iallafall på nyheterna. Vill inte..

2009-03-18 @ 18:37:44
URL: http://veligavelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0