Myskväll

ja ikväll ska vi bara mysa. Kolla på robinson och äta godis ;) Mattias ska jobba som vakt ikväll. Men min kära Elin håller mig sällskap, ska t o m sova över här. Myyys
idag var jag och Mattias och shoppade lite, köpte en jätte söt klänning till Tilde, och en kjol och tröja till mig själv. Sen köpte vi en systemkamera också, men den får vi inte förrän på torsdag. Kommer bli så kul att knäppa kort me den!

Imorgon åker jag och Tilde och hälsar på syrran/moster, första "långturen" vi gör. Se om hon sover hela vägen, tar ca 3 timmar att åka. ska bli kul att träffa dom där nere igen, va ett tag sen nu.
Nu lär vi städa lite hemma ser hemskt ut :P

Kommentarer
Postat av: Inger

Låter mysigt det där. Jag ska bara "mysa" med mig själv, blir väl som vanligt zzz..=) Du har inte knäppt nåt kort på Tilde i klänningen?

2009-03-28 @ 17:56:26
URL: http://veligavelan.blogg.se/
Postat av: EVAMYs - Livet med lilla Alva och hockeyspelarn

ovanligt att ni städar ;)

2009-03-28 @ 23:56:24
URL: http://evamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0