...

Usch vad jag avskyr Söndagar, så trista, och detta väder gjorde ju inte saken bättre. Kallt och ruggigt och så har det t o m börjat snöa! Hallå va det inte vår igår?? kom tillbaka!

Ska snart börja göra mig och lillan iordning, ska hälsa på en kompis som fyllt år. va längesen man träffa henne. Ska bli kul!

åh! igår gick jag hur långt som helst förresten, mina vader är helt slut, gick ner på stan, mötte upp Evamy sen gick vi till södra bomhus. Helt slut va vi, och vid den enda bänken som fanns på hela vägen dit så står de självklart en hästjäkel där suck, så vi fick gå hela vägen utan paus. Heja Me och Evamy!



Eftersom det finns såna idioter (ursäkta uttrycket) som kommenterar ibland här så så lär ja nu gå igenom kommentarerna innan dom publiceras, tycker inte att folk ens ska behöva läsa dom dumma sakerna som kan komma upp :P


Nu fika dags *hihi*

Kommentarer
Postat av: Inger

Ja nu snöar det jättemycket..blää..Jag har ej fått magsjuka (än) men kramper i magen har jag. Fast det har jag lite då o då så det behöver inte betyda att jag blir magsjuk. Däremot är jag nog förkyld...Har ni klarat er? Hoppas det iallafall.

2009-03-23 @ 05:05:14
URL: http://veligavelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0