Fredag Lördag

Igår åkte vi till ockelbo marknad med Elin och Jocke. Är  så mysigt att gå på marknader, hitta mycke fint till Tilde. Men vi köpte bara 2 par byxor, jätte sköna, liknande harembyxor fast inte med de där hänget.. Hon älskar dom, är jätte lätt att röra sig i dom som att vara naken, fast dom ändå skyddar mot solen. Vi var där i några timmar, sen åkte vi hem, Mattias gick och vilade för han skulle jobba på kvällen, och jag och Elin gick ner på stan och fikade och Jocke åkte till en kompis. Vi kom ner på stan runt halv nio. satt och fikade på mingel och bar sen gick vi runt på stan ända till ett. Tog en fika paus på subway också :P Va mysigt att bara gå runt och titta på allt folk. Träffade min moster också så stod och pratade med henne ett tag. Tilde sov mest hela tiden, tills nån jävla raggare åkte förbi och dunkade med handen på bilen så hon vaknade. Men vi var på väg hemåt då iaf så. Underbar dag var det iaf!

Idag har vi varit på furuvik hela dagen. Var där med Mattias syster och brorsa med familj. Va jätte trevligt men måste ju säga att för dom där priserna så tycker jag inte att de va så mycke. Är ju svin dyrt att bara gå in på furuvik och sen ska man äta, dricka, åka karuseller. Går ju fan en hel årslön om man ska va där en hel dag ;) Ne de där tycker jag dom ska förbättra. Dom tar 175 kr för ett åkband och då kan man fan räkna deras karuseller på en hand.
Men va himla mysigt att gå runt i parken iaf. Men värmen gör verkligen att man blir helt slut. Vi orkade knappt gå till bilen sen.. Tilde har bara legat och myst i vagnen eller suttit i bärselen. Hon har varit jätte snäll (som vanligt!)
Mattias ska snart iväg och jobba idag igen.. Blir nog en tidig kväll för mig och Tilde. Imorrn blir det kanske bad med Elin, får se. skulle jätte gärna vilja åka och bada iaf.. Mattias jobbar även imorrn, fast inte så sent.
Nu blir det tv!


Kommentarer
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!



Just nu har vi även en utlottning på en design!

2009-06-28 @ 00:11:39
URL: http://freshdesign.blogg.se/
Postat av: Inger

Hon ser alltid så fundersam ut den lilla filuran..=)

2009-06-28 @ 21:41:14
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/
Postat av: Tessan - en bloggerska från Gävle

okej . ja jag har inte hunnit läsa så mycket än men jag får ta mig tid och sätta mig och läsa lite mer snart . :-) Tack för boktipset, får kolla upp det sen ! Va söt Tilde är på kortet !

2009-06-29 @ 19:14:29
URL: http://thetezz.blogg.se/
Postat av: johanna

gör ni inget annat än shopar å fikar??? hi hi... längtar efeter er! har precis latat mig på stranden, men har svårt att koppla av jag...

2009-06-29 @ 19:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0