Va hände??

Med tiden då man t ex berätta hur gammal Tilde va i veckor när någon frågade? Nu får man säga halvår liksom herregud. Det går verkligen alldeles för fort. Är så roligt med alla framsteg hon gör, men samtidigt så är ju de ett steg bort från bebistiden snyft! Min lill gostjej. Blev ingen dagens bild idag har inte haft tid att ta någon. Får bli en bild från förra veckan istället.



Nu ska jag gå och lägga mig brevid min lilla klimp och försöka få lite sömn... idag klev jag och Tilde upp halv elva! Sover ju bort hela dagen! Imorgon ska vi på 75 år kalas min "farmor" fyller år =)
Natti natt

Kommentarer
Postat av: wingar

Jaa det känns som du nyss kom hem från bb..=)

Söt som vanligt är den lilla vilda bebin..

2009-08-01 @ 09:58:12
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0