Tuttunge

Usch vad Tilde är tuttig nu. Vet inte va de kan bero på. Hon har blivit jätte lätt väckt och vill inte alls somna på kvällarna. får hålla på i flera timmar, hon somnar och vaknar om vartannat. Vill försöka få bort de där tuttandet på nätterna men hon blir ju såååå ledsen när hon inte får tutta. Men hon är ju inte hungrig utan bara mammig snarare... Ska försöka med 5 minuters metoden tror jag. När jag nu ska orka med det.... iiiii min lilla skrutt bebis!

Ikväll ska jag vara med Elin, äta god mat och kolla på film. Mattias ska jobba ikväll som vanligt =)

Förresten.. snyft nu är verkligen inte Tilde nån bebis längre t om hennes bebisbajs är ju borta nu :)
Hon håller på och lära sig sitta nu. Kan sitta lite korta stunder men hon har inte riktigt fått klämm på att om man lutar sig bakåt så ramlar man ;) men hon åker iaf inte ihop som en fällkniv längre!

har varit och klippt mig också ltie uppklippt fast med samma längd som innan blev nöjd!

In i duschen nu.. taa taa

Kommentarer
Postat av: Inger

Jodå när hon grinar ser hon då ut som en liten bäbba =) Lilla söta envisa ungen..

2009-07-18 @ 21:20:37
URL: http://baraunderbarajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0